Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Köttig turbindning till Black Crows Anima
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ByB3rg" data-source="post: 1137533" data-attributes="member: 132030"><p>Körde förföra säsong på BC Anima å Beast 14. Och förra säsongen var med Movement </p><p>Fly 115 å Beast 14. </p><p>Sammanlagt 12 månader med mer eller mindre konstant åkande på Beast 14. Med en skida med midja 115mm. </p><p>Dom 12 månaderna bjöd på allt ifrån djupa puderdagar i Kanada å Gränsen, till betonglik snö i Gränsen och slaskiga dagar i Stryn.</p><p></p><p>Enda gången den lösser ut för mej. Är när den ska, eller vid riktigt dåliga butters (måste bli bättre på dom där jävlarna).</p><p></p><p>Väger runt 80 Strecket. Med en åk still. Där jag står mitt på skidan. Istället för sjukt aggressivt framåt i position.</p><p></p><p></p><p>Skulle jag köpa en ny bindning nu. Som jag kan ha på lite bredare skidor. </p><p></p><p></p><p>Om jag hade en del pengar över. Skulle det bli den nya Cast Touring bindningen. Ser ut som dom har lyckats med den nya versionen. Med stopphållare å allt.</p><p></p><p>Om jag var lika fattig som vanligt. Så skulle jag gå på Beast 14. Enda gången jag svurit över den. Var när jag råka spränga tornet i bakbindningen (Efter 8månader av åking). </p><p></p><p>Bubblare. </p><p></p><p>Fritschi Tecton. </p><p>Ett bättre alternativ till Marker Kingpin </p><p>Lite för mycket delar å plast i bindningen. För att jag ska vara helt nöjd. </p><p></p><p>Salomon Shift. </p><p>Verkar hur grym som helst.</p><p>Men kan inte släppa att den kommer ut nu. Verkar alltid som det tar 2 år på marknaden. Innan dom har får ordning på bindningarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ByB3rg, post: 1137533, member: 132030"] Körde förföra säsong på BC Anima å Beast 14. Och förra säsongen var med Movement Fly 115 å Beast 14. Sammanlagt 12 månader med mer eller mindre konstant åkande på Beast 14. Med en skida med midja 115mm. Dom 12 månaderna bjöd på allt ifrån djupa puderdagar i Kanada å Gränsen, till betonglik snö i Gränsen och slaskiga dagar i Stryn. Enda gången den lösser ut för mej. Är när den ska, eller vid riktigt dåliga butters (måste bli bättre på dom där jävlarna). Väger runt 80 Strecket. Med en åk still. Där jag står mitt på skidan. Istället för sjukt aggressivt framåt i position. Skulle jag köpa en ny bindning nu. Som jag kan ha på lite bredare skidor. Om jag hade en del pengar över. Skulle det bli den nya Cast Touring bindningen. Ser ut som dom har lyckats med den nya versionen. Med stopphållare å allt. Om jag var lika fattig som vanligt. Så skulle jag gå på Beast 14. Enda gången jag svurit över den. Var när jag råka spränga tornet i bakbindningen (Efter 8månader av åking). Bubblare. Fritschi Tecton. Ett bättre alternativ till Marker Kingpin Lite för mycket delar å plast i bindningen. För att jag ska vara helt nöjd. Salomon Shift. Verkar hur grym som helst. Men kan inte släppa att den kommer ut nu. Verkar alltid som det tar 2 år på marknaden. Innan dom har får ordning på bindningarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Köttig turbindning till Black Crows Anima
Tillbaka
Topp