Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köttig turkombo (one quiver)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 1140496"><p>Nu har jag snöat in på Rossignol Soul7 HD, ligger även bra pris om man köper med Shift.</p><p></p><p>Problemet är då att välja mellan 180cm eller 188cm.</p><p></p><p>Mina SFB utan rocker är 182cm och jag är väldigt nöjd med längden.</p><p></p><p>Jag är visserligen längre än</p><p> [USER=33485]@Jarle[/USER] med mina 172cm 60g <strong>muskler</strong> men frågan är om 180 kommer kännas kort?</p><p></p><p>Ska man räkna med att kontaktyta försvinner pga rocker och gå på 188 eller kanske är 180 en bra längd som one quiver? Hm...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 1140496"] Nu har jag snöat in på Rossignol Soul7 HD, ligger även bra pris om man köper med Shift. Problemet är då att välja mellan 180cm eller 188cm. Mina SFB utan rocker är 182cm och jag är väldigt nöjd med längden. Jag är visserligen längre än [USER=33485]@Jarle[/USER] med mina 172cm 60g [b]muskler[/b] men frågan är om 180 kommer kännas kort? Ska man räkna med att kontaktyta försvinner pga rocker och gå på 188 eller kanske är 180 en bra längd som one quiver? Hm... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köttig turkombo (one quiver)
Tillbaka
Topp