Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
köttmjöl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 4997" data-attributes="member: 10565"><p>Visst slipper di Creutzfeldts-Jacobs om du slickar på Extremskidorna - eller som i mitt fall; min flickvän som blir extra het av att slicka belag när hon blir våldsamt överkörd akterifrån. Men eftersom de befinner sig i Åre maler de ner något än farligare i sina belag: nämligen Stockholmare. Och de sjukdomar du kan fånga upp där bär konsekvenser som med mil överstiger smärtan och sjukdomstillståndet hos galna kosjukan. </p><p></p><p>Symptom på att man smittats av 08-sjukan innebär att all hjärnkapacitet omedelbart upphör att fungera, talet blir enstavigt och korkat, din tidigare eminenta teknik vad gäller utförsåkning försvinner, du förlorar alla dina vänner och du börjar hålla på Gnaget.</p><p></p><p>Så passa dig för de svenska belagen också.</p><p></p><p>/JCM - Brantare än Shane, snyggare än Liam!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 4997, member: 10565"] Visst slipper di Creutzfeldts-Jacobs om du slickar på Extremskidorna - eller som i mitt fall; min flickvän som blir extra het av att slicka belag när hon blir våldsamt överkörd akterifrån. Men eftersom de befinner sig i Åre maler de ner något än farligare i sina belag: nämligen Stockholmare. Och de sjukdomar du kan fånga upp där bär konsekvenser som med mil överstiger smärtan och sjukdomstillståndet hos galna kosjukan. Symptom på att man smittats av 08-sjukan innebär att all hjärnkapacitet omedelbart upphör att fungera, talet blir enstavigt och korkat, din tidigare eminenta teknik vad gäller utförsåkning försvinner, du förlorar alla dina vänner och du börjar hålla på Gnaget. Så passa dig för de svenska belagen också. /JCM - Brantare än Shane, snyggare än Liam! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
köttmjöl
Tillbaka
Topp