Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
köttmjöl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5004" data-attributes="member: 10565"><p>Jag har hört att cirka 30% av skidorna är döda vid framkomst och att ytterligare 15 procent tappat spänsten. </p><p>Deesutom säljs de var och en för sig utan hänsyn till familjeförhållanden eller skidiga rättigheter. Många reas dessutom bort på våren under förödmjukande former till söndagsåkare och nybörjare som bland annat har skidorna på biltaket, mitt i salt stänket, utan vare sig skidpåse eller skibox. </p><p>Jag har länge försökt få tillverkarna att göra lufthål i kartongerna samt ta ut skidorna vid raster så att de kan få glida runt lite, men utan framgång. Upp till kamp...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5004, member: 10565"] Jag har hört att cirka 30% av skidorna är döda vid framkomst och att ytterligare 15 procent tappat spänsten. Deesutom säljs de var och en för sig utan hänsyn till familjeförhållanden eller skidiga rättigheter. Många reas dessutom bort på våren under förödmjukande former till söndagsåkare och nybörjare som bland annat har skidorna på biltaket, mitt i salt stänket, utan vare sig skidpåse eller skibox. Jag har länge försökt få tillverkarna att göra lufthål i kartongerna samt ta ut skidorna vid raster så att de kan få glida runt lite, men utan framgång. Upp till kamp... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
köttmjöl
Tillbaka
Topp