Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kraftig beslutsångest av skidval!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasqvitslund" data-source="post: 1069051" data-attributes="member: 135421"><p>Där känns skillnaden marginell, så länge du jämför senaste modellerna där bredare platta sitter så har jag inte upplevt någon skillnad i känslan på dom, man sitter där man sitter och det är bra. Guardian har ett par mm lägre ståhöjd om jag kommer ihåg rätt, det är alltid en aspekt att ta med men tror inte skillnaden blir så stor i praktiken. För en proffsåkare kanske skillnaden känns, men för en vanlig dödlig som mig så har jag svårt att märka någon markant skillnad. Det kanske någon annan har ett bättre svar på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasqvitslund, post: 1069051, member: 135421"] Där känns skillnaden marginell, så länge du jämför senaste modellerna där bredare platta sitter så har jag inte upplevt någon skillnad i känslan på dom, man sitter där man sitter och det är bra. Guardian har ett par mm lägre ståhöjd om jag kommer ihåg rätt, det är alltid en aspekt att ta med men tror inte skillnaden blir så stor i praktiken. För en proffsåkare kanske skillnaden känns, men för en vanlig dödlig som mig så har jag svårt att märka någon markant skillnad. Det kanske någon annan har ett bättre svar på? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kraftig beslutsångest av skidval!
Tillbaka
Topp