Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kraftig beslutsångest av skidval!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kreemcheese" data-source="post: 1069266" data-attributes="member: 94761"><p>Mitt tips är Faction C.T 3.0, sitter på två par själv och tycker de är helt fantastiska. Även dessa är 108 i midjan.</p><p>Otroligt lekfulla och kvicka men du kan ändå ligga på och dundra ner för en knölig och jävlig pist men ändå känna att de håller för det och att du vågar köra på i pist. </p><p>Åkt Patron men tyckte att de kändes lite för tunga och inte riktigt rätt. 3.0 är otroligt lätta med 1850gram på 182cm modellen vilket skulle gynna dig om du har tänkt att tura.</p><p>Den nya modellen är även lite styvare i tailen än föregående år vilket är rätt så trevligt.</p><p></p><p>Känner du att de inte är rätt för dig så skulle jag föregående har nämnt satsa på Opinion 108.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kreemcheese, post: 1069266, member: 94761"] Mitt tips är Faction C.T 3.0, sitter på två par själv och tycker de är helt fantastiska. Även dessa är 108 i midjan. Otroligt lekfulla och kvicka men du kan ändå ligga på och dundra ner för en knölig och jävlig pist men ändå känna att de håller för det och att du vågar köra på i pist. Åkt Patron men tyckte att de kändes lite för tunga och inte riktigt rätt. 3.0 är otroligt lätta med 1850gram på 182cm modellen vilket skulle gynna dig om du har tänkt att tura. Den nya modellen är även lite styvare i tailen än föregående år vilket är rätt så trevligt. Känner du att de inte är rätt för dig så skulle jag föregående har nämnt satsa på Opinion 108. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kraftig beslutsångest av skidval!
Tillbaka
Topp