Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Kramp i fötterna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonny_hardcore" data-source="post: 79356" data-attributes="member: 27387"><p>Trongen>>>Finns inte på världskartan att jag drar på mig ett par Flow bindningar...</p><p></p><p>Men det blir väl till att besöka en sjukgymnast som får göra en bedömning av vad jag har för fel på fossingarna. Jag slapp ju lumpen p g a av fel på fötterna. Antar att det är samma fel som spökar när jag åker bräda...Sen utifrån det får man besöka en duktig sulmakare...Tror nog att som Glisseur sa att Alpingaraget (som för övrigt borde börja sälja brädor, då utbudet på bra brädaffärer i Sthlm är undermåligt) är bra killar, men kanske inte just när det kommer till mitt stigma...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonny_hardcore, post: 79356, member: 27387"] Trongen>>>Finns inte på världskartan att jag drar på mig ett par Flow bindningar... Men det blir väl till att besöka en sjukgymnast som får göra en bedömning av vad jag har för fel på fossingarna. Jag slapp ju lumpen p g a av fel på fötterna. Antar att det är samma fel som spökar när jag åker bräda...Sen utifrån det får man besöka en duktig sulmakare...Tror nog att som Glisseur sa att Alpingaraget (som för övrigt borde börja sälja brädor, då utbudet på bra brädaffärer i Sthlm är undermåligt) är bra killar, men kanske inte just när det kommer till mitt stigma... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Kramp i fötterna!
Tillbaka
Topp