Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Kramp i fötterna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="flarne" data-source="post: 990887" data-attributes="member: 16542"><p>Om du inte har formgjutna sulor så skulle jag definitivt kika på det. Om man spänner åt pjäxan så trycker du ut hålfoten om du inte har något som tar emot och då får man ont som du beskriver. Har du en formsulen sula så håller den emot i hålfoten men jag vet inte eftersom du får ont så snabbt. </p><p></p><p>Ett annat tips är att börja dagen men ett eller ett par åk med löst spända pjäxor för att fötterna ska komma på plats och vänja sig. Får också ont om jag spänner åt fullt från början. </p><p></p><p>Det där med pjäxor är ju inte helt enkelt...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="flarne, post: 990887, member: 16542"] Om du inte har formgjutna sulor så skulle jag definitivt kika på det. Om man spänner åt pjäxan så trycker du ut hålfoten om du inte har något som tar emot och då får man ont som du beskriver. Har du en formsulen sula så håller den emot i hålfoten men jag vet inte eftersom du får ont så snabbt. Ett annat tips är att börja dagen men ett eller ett par åk med löst spända pjäxor för att fötterna ska komma på plats och vänja sig. Får också ont om jag spänner åt fullt från början. Det där med pjäxor är ju inte helt enkelt... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Kramp i fötterna
Tillbaka
Topp