Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Kramp i fötterna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Scubamike" data-source="post: 1031018" data-attributes="member: 136754"><p>Skulle kunna vara en vettig variant från Boot Doc. Är det styv eller mjuk, alltså sjunker den ner under hålfoten eller håller den hålfåten uppe? Verkar iaf vara en bra sula.</p><p></p><p>Det är bara att ta och fråga ut personalen som säljer pjäxor om de kan hjälpa dig. Kanske kan du få prova några olika par pjäxor om du är vid en backe? En bra pjäxnisse som du köper av skall inte ge sig förrän du kan åka utan problem. Sedan vet jag inte varför men något säger mig att du skulle kunna titta närmare på pjäxor med tre spännen. Typ Nordica Herr Firearrow.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Scubamike, post: 1031018, member: 136754"] Skulle kunna vara en vettig variant från Boot Doc. Är det styv eller mjuk, alltså sjunker den ner under hålfoten eller håller den hålfåten uppe? Verkar iaf vara en bra sula. Det är bara att ta och fråga ut personalen som säljer pjäxor om de kan hjälpa dig. Kanske kan du få prova några olika par pjäxor om du är vid en backe? En bra pjäxnisse som du köper av skall inte ge sig förrän du kan åka utan problem. Sedan vet jag inte varför men något säger mig att du skulle kunna titta närmare på pjäxor med tre spännen. Typ Nordica Herr Firearrow. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Kramp i fötterna
Tillbaka
Topp