Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Kramp i fötterna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="davids97" data-source="post: 1031146" data-attributes="member: 133112"><p>Nu har jag förhandlat lite med försäljaren som jag köpt de för stora pjäxorna av och jag fick samma sko, fast i 25,5 , så nu ska jag ta och åka i backen så fort som möjligt (om snön ligger kvar där..).</p><p></p><p>Nu vet jag också vilket märke det är på sulan, det är en "Sidas, winter custom". Sulan sjunker ner lite grann över hålfoten när jag pressar hårt. </p><p></p><p>Jag frågade också försäljaren idag om jag inte behöver 24,5 istället för 25,5 t.o.m. men då sa att det behöver jag verkligen inte, så då får vi hoppas på det. </p><p></p><p></p><p>Jag är 16, nästan 17, så jag tror att mina fötter har växt färdigt, men idag i butiken mätte försäljaren upp mina fötter igen och då var min högra fot nästan 25,0 och min vänstra nästan 25,5 så då är nog 24,5 för litet tror jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="davids97, post: 1031146, member: 133112"] Nu har jag förhandlat lite med försäljaren som jag köpt de för stora pjäxorna av och jag fick samma sko, fast i 25,5 , så nu ska jag ta och åka i backen så fort som möjligt (om snön ligger kvar där..). Nu vet jag också vilket märke det är på sulan, det är en "Sidas, winter custom". Sulan sjunker ner lite grann över hålfoten när jag pressar hårt. Jag frågade också försäljaren idag om jag inte behöver 24,5 istället för 25,5 t.o.m. men då sa att det behöver jag verkligen inte, så då får vi hoppas på det. Jag är 16, nästan 17, så jag tror att mina fötter har växt färdigt, men idag i butiken mätte försäljaren upp mina fötter igen och då var min högra fot nästan 25,0 och min vänstra nästan 25,5 så då är nog 24,5 för litet tror jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Kramp i fötterna
Tillbaka
Topp