Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kramp i låret av pjäxorna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Klinty" data-source="post: 1276471" data-attributes="member: 185792"><p>Hej!</p><p>Har ett par Nordica Nrgy3 Pro pjäxor som passade bra när jag köpte dem men sen dess har något förändrats (troligen mina vader och fötter). Nu får jag kramp i benmusklerna (bara högerben som är mitt starkaste ben) efter att ha haft pjäxorna en kort stund. Jag har provat justera spännena och det har blivit lite bättre men inte bra. Provade även att höja tårna några mm och det blev något bättre. </p><p>Är det något annat jag kan prova för att få det att fungera? Kan det vara vinkeln på skaft eller mellan häl och tå? Går detta att justera?</p><p></p><p>Åkte senast i ett par hyrpjäxor som fungerade bra, därefter var jag till butik och provade pjäxor men samma problem med dessa efter en stund.</p><p></p><p>Skulle vara skönt om det går att lösa problemet så jag kan använda pjäxorna igen eftersom dem är sköna att ha på sig bara jag inte får kramp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Klinty, post: 1276471, member: 185792"] Hej! Har ett par Nordica Nrgy3 Pro pjäxor som passade bra när jag köpte dem men sen dess har något förändrats (troligen mina vader och fötter). Nu får jag kramp i benmusklerna (bara högerben som är mitt starkaste ben) efter att ha haft pjäxorna en kort stund. Jag har provat justera spännena och det har blivit lite bättre men inte bra. Provade även att höja tårna några mm och det blev något bättre. Är det något annat jag kan prova för att få det att fungera? Kan det vara vinkeln på skaft eller mellan häl och tå? Går detta att justera? Åkte senast i ett par hyrpjäxor som fungerade bra, därefter var jag till butik och provade pjäxor men samma problem med dessa efter en stund. Skulle vara skönt om det går att lösa problemet så jag kan använda pjäxorna igen eftersom dem är sköna att ha på sig bara jag inte får kramp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kramp i låret av pjäxorna
Tillbaka
Topp