Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Kramp?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gzon68" data-source="post: 63219" data-attributes="member: 21558"><p>Det kan vara vanlig "skridskovärk" den försvinner om du åker mer. Men det låter som du kanske har för liten vinkel på bindningen. Vinkeln är ju en smaksak jag kör själv, regular, med 24 grader på vänster samt 6 eller 9 på höger (kommer inte ihåg). Mina vinklar är möjligen inte idealiska för jibbning och eller mycket switch åkning men passar mig bra och ingen kramp får jag heller. Det kan vara värt ett försök för att se om det är detta det beror på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gzon68, post: 63219, member: 21558"] Det kan vara vanlig "skridskovärk" den försvinner om du åker mer. Men det låter som du kanske har för liten vinkel på bindningen. Vinkeln är ju en smaksak jag kör själv, regular, med 24 grader på vänster samt 6 eller 9 på höger (kommer inte ihåg). Mina vinklar är möjligen inte idealiska för jibbning och eller mycket switch åkning men passar mig bra och ingen kramp får jag heller. Det kan vara värt ett försök för att se om det är detta det beror på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Kramp?
Tillbaka
Topp