Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Kramp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jennerfors" data-source="post: 511104"><p>Hejsan.</p><p></p><p>Nu har jag äntligen fått tag på ett par bra boots som jag gillar och tycker sitter bra. Men har ett problem. Jag får kramp i hålfoten efter ett tag, har alltid fått det oavsett vilka boots/pjäxor det är. Det brukar gå över efter ett tag men ja tycker det är jobbigt ändå.</p><p></p><p>Läste i en gammal tråd att det kunde hjälpa att ta ut sulorna och sagt och gjort. Det funka mycket bättre kramar inte det minsta nu. Men jag förlorar en del i häl greppet, vilket jag inte vill göra.</p><p></p><p>Vet att man kan formgjuta sulor. Men så som det ser ut iår så blir det nog bara 1 vecka och några dagar möjligt viss. Så känns lite onödigt att lägga ut de pengarna då. Så undrar om det finns andra sulor att få tag på som skulle passa min fot bättre ?? </p><p>Hur vet jag vilken typ av sula jag ska ha ?? En som är mer uppbyggd i hålfoten eller mindre ???</p><p></p><p>Har ett par Burton Ruler.</p><p></p><p>//Mvh Jennerfors.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jennerfors, post: 511104"] Hejsan. Nu har jag äntligen fått tag på ett par bra boots som jag gillar och tycker sitter bra. Men har ett problem. Jag får kramp i hålfoten efter ett tag, har alltid fått det oavsett vilka boots/pjäxor det är. Det brukar gå över efter ett tag men ja tycker det är jobbigt ändå. Läste i en gammal tråd att det kunde hjälpa att ta ut sulorna och sagt och gjort. Det funka mycket bättre kramar inte det minsta nu. Men jag förlorar en del i häl greppet, vilket jag inte vill göra. Vet att man kan formgjuta sulor. Men så som det ser ut iår så blir det nog bara 1 vecka och några dagar möjligt viss. Så känns lite onödigt att lägga ut de pengarna då. Så undrar om det finns andra sulor att få tag på som skulle passa min fot bättre ?? Hur vet jag vilken typ av sula jag ska ha ?? En som är mer uppbyggd i hålfoten eller mindre ??? Har ett par Burton Ruler. //Mvh Jennerfors. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Kramp
Tillbaka
Topp