Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Krånglar någon annans Cartel lika mycket som min?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 296115" data-attributes="member: 53949"><p>Har ett par Cartel som funkat i 2 hela säsonger nu. Ingenting har pajjat förutom strapparna på yttersidan, alltså de som bara är en plastbit med hack i.. men de gick o byta i vilken sportaffär som helst, gratis! för de är ju standard..</p><p>Inget annat har pajjat eller spruckit.</p><p>Om din nu har spruckit i "ankel- och toestrapen" på andra sidan, alltså den delen som inte är av plast så borde de också vara enkelt att byta, det säljs ju separata delar lite här o var (toestrappen säljs jätte mycket, folk utan toestrap köper o byter ut sin gamla.. så borde ju gå o byta ut på en binding som faktist är gjord med toestrap från början...)</p><p></p><p>Tycker för övrigt inte det är bra att bindingen har gått sönder, men jag har då ingen erfarenhet av det så från min sida får Cartel'en fortfarande 5 stjärnor...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 296115, member: 53949"] Har ett par Cartel som funkat i 2 hela säsonger nu. Ingenting har pajjat förutom strapparna på yttersidan, alltså de som bara är en plastbit med hack i.. men de gick o byta i vilken sportaffär som helst, gratis! för de är ju standard.. Inget annat har pajjat eller spruckit. Om din nu har spruckit i "ankel- och toestrapen" på andra sidan, alltså den delen som inte är av plast så borde de också vara enkelt att byta, det säljs ju separata delar lite här o var (toestrappen säljs jätte mycket, folk utan toestrap köper o byter ut sin gamla.. så borde ju gå o byta ut på en binding som faktist är gjord med toestrap från början...) Tycker för övrigt inte det är bra att bindingen har gått sönder, men jag har då ingen erfarenhet av det så från min sida får Cartel'en fortfarande 5 stjärnor... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Krånglar någon annans Cartel lika mycket som min?
Tillbaka
Topp