Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Krånglar någon annans Cartel lika mycket som min?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 304408" data-attributes="member: 55515"><p>Säger bara, FLUX</p><p></p><p>Om ni vill ha bra bindningar köp Flux, har åkt på ett par super titan hela säsongen och är gryt nöjd! Dock så är det lite svårt att få tag i reservdelar men fixa det innan du åker så. För övrigt har mina inte gått sönder en enda gång under säsongen (!) Det är riktigt bra, sen är de betydligt skönare än bl.a. cartel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 304408, member: 55515"] Säger bara, FLUX Om ni vill ha bra bindningar köp Flux, har åkt på ett par super titan hela säsongen och är gryt nöjd! Dock så är det lite svårt att få tag i reservdelar men fixa det innan du åker så. För övrigt har mina inte gått sönder en enda gång under säsongen (!) Det är riktigt bra, sen är de betydligt skönare än bl.a. cartel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Krånglar någon annans Cartel lika mycket som min?
Tillbaka
Topp