Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kreditkortskapare i Schweiz (Engelberg)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 846458" data-attributes="member: 80557"><p>@E.W: later ju som schweiz haller pa att bli värsta knarkarkvarten... som oskyldigt "münchen-lamm", och van med trygghet i münchen och österrike, känner man sig helt hotad i schweiz... senast i davos i helgen: nagot sa trashigt ställe (för att dessutom kallas nobel-ort) har jag inte varit med om pa länge.. skumt folk som satt här och där över hela stan och drack och/eller rökte majja och kollade in en som man var en vandrande ATM som de kanske skulle göra uttag ifran... alla paverkade pa nagot skumt aggresivt sätt som jag inte varit med om sen stockholm... inte den gemutliga full och glad och prata med alla pa trevligt sätt som är stilen i DE och AT.</p><p></p><p>och da har CH tullen mage att alltid stoppa mig och jiddra om papiere och ifragsätta vem jag är och varför jag skall fa beträda deras dyrbara oskuldsfulla mark...</p><p></p><p> [USER=25355]@josh[/USER]: hehe, är det bra preis-leistungs-verhältnis där eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 846458, member: 80557"] @E.W: later ju som schweiz haller pa att bli värsta knarkarkvarten... som oskyldigt "münchen-lamm", och van med trygghet i münchen och österrike, känner man sig helt hotad i schweiz... senast i davos i helgen: nagot sa trashigt ställe (för att dessutom kallas nobel-ort) har jag inte varit med om pa länge.. skumt folk som satt här och där över hela stan och drack och/eller rökte majja och kollade in en som man var en vandrande ATM som de kanske skulle göra uttag ifran... alla paverkade pa nagot skumt aggresivt sätt som jag inte varit med om sen stockholm... inte den gemutliga full och glad och prata med alla pa trevligt sätt som är stilen i DE och AT. och da har CH tullen mage att alltid stoppa mig och jiddra om papiere och ifragsätta vem jag är och varför jag skall fa beträda deras dyrbara oskuldsfulla mark... [USER=25355]@josh[/USER]: hehe, är det bra preis-leistungs-verhältnis där eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kreditkortskapare i Schweiz (Engelberg)
Tillbaka
Topp