Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Kritik - Media 2 såpa.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 542379" data-attributes="member: 53337"><p>haha ganska roligt intro, men finns mycket att slipa på, väldigt långa klipp = segt, och då skulle ni kunna fyllt ut med lite närbilder, tex när hon suger i sig kokainet så skulle ni kunna haft en närbild på linan och sugröret eller vad det var, hade gett lite action i filmen samt att man ser vad hon gör!</p><p></p><p>sen på toalettklippet när de står två brudar längst bort så är det sjukt mycket luft ovanför deras huvud, sånt ser inte bra ut.. jag antar att ni inte har någon viktig detalj i taket att ha med? isåfall, SÄNK kameran! då lägger man fokus på de som man faktiskt vill se! (handfatet där han dricker vatten syns ju inte ens??!)</p><p>Även här skulle du kunna haft närbilder på tjejerna på nått vis för att tillföra mera action!</p><p></p><p>Idén är grym! sjukt roligt med killen inne på toaletten! HAHA</p><p>men ni skulle kunna lagt lite mera tid på att tänka igenom hur ni skulle filmat och redigerat för att få lite mera "händelse" i filmen.</p><p></p><p>Jag gillade den iallafall, förstår att eran lärare gjorde de också! =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 542379, member: 53337"] haha ganska roligt intro, men finns mycket att slipa på, väldigt långa klipp = segt, och då skulle ni kunna fyllt ut med lite närbilder, tex när hon suger i sig kokainet så skulle ni kunna haft en närbild på linan och sugröret eller vad det var, hade gett lite action i filmen samt att man ser vad hon gör! sen på toalettklippet när de står två brudar längst bort så är det sjukt mycket luft ovanför deras huvud, sånt ser inte bra ut.. jag antar att ni inte har någon viktig detalj i taket att ha med? isåfall, SÄNK kameran! då lägger man fokus på de som man faktiskt vill se! (handfatet där han dricker vatten syns ju inte ens??!) Även här skulle du kunna haft närbilder på tjejerna på nått vis för att tillföra mera action! Idén är grym! sjukt roligt med killen inne på toaletten! HAHA men ni skulle kunna lagt lite mera tid på att tänka igenom hur ni skulle filmat och redigerat för att få lite mera "händelse" i filmen. Jag gillade den iallafall, förstår att eran lärare gjorde de också! =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Kritik - Media 2 såpa.
Tillbaka
Topp