Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Kritik på Bilder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iggander" data-source="post: 284937" data-attributes="member: 71075"><p>Tack alla! Askul att ni tog er tid att kommentera =).</p><p></p><p>Jeppenator: Tack för länken, bra inspiration!</p><p></p><p>Ståhlberg: Tekniken har jag lärt mig rätt fort och känner mig snabb i. Detdär med att utlösa blixten trådlöst är en bra idé, har du något tips på hur det skulle kunna gå till? Nu pratar vi gammal 'hot-shoe' blixt och ingen budget till pocket-wizards. Fotosidan är jag medlem på, men det känns inte som att det funkar så bra att lägga ut jibb-bilder där. Där lägger jag ut andra bilder. Men Tack! Och jag tänker fortsätta ligga i! </p><p></p><p>Jag ska försöka att skaffa mig en egen stil, nu har jag mest testat på det bara =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iggander, post: 284937, member: 71075"] Tack alla! Askul att ni tog er tid att kommentera =). Jeppenator: Tack för länken, bra inspiration! Ståhlberg: Tekniken har jag lärt mig rätt fort och känner mig snabb i. Detdär med att utlösa blixten trådlöst är en bra idé, har du något tips på hur det skulle kunna gå till? Nu pratar vi gammal 'hot-shoe' blixt och ingen budget till pocket-wizards. Fotosidan är jag medlem på, men det känns inte som att det funkar så bra att lägga ut jibb-bilder där. Där lägger jag ut andra bilder. Men Tack! Och jag tänker fortsätta ligga i! Jag ska försöka att skaffa mig en egen stil, nu har jag mest testat på det bara =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Kritik på Bilder
Tillbaka
Topp