Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kröning av kungen, tack!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skidpryot" data-source="post: 46301" data-attributes="member: 33785"><p>Tror du VERKLIGEN att Åre koncernen var SÅ kraftigt skakad...säkert...har lite svårt att svälja ironi, om så är fallet...att de hade ett lavinartat tryck på forums innehavaren...i jesu namn alltså...vilka maffiosos (jibberzzz and kidzzz, maffiosos=thugs)...tänk...tänk om...tänk om dom hittar stackars MIG!!!</p><p></p><p>Nu ligger jag rackarns pyrt till (jibberzzz and kidzzz, rackarns pyrt till=I´am fucked)!!!</p><p></p><p>Tillåt mig dock citera...hrmm...(läs följande med högtidlig stämma)..."inlägg of the year - rest in peace"...tack MarkusO, only a true artist knows the art...tack för att du kan skilja på konst och...ja...andra saker...</p><p></p><p>Det som sedan skrivs MarkusO, är en ren provokation (jibberzzz and kidzzz, provokation=he´s beating the livin´crap out of skidpryot, your idol in life)...och vi vet ju alla, att det är exakt sånt som gör att det spårar ur...ett tips...ta bort, or ELSE!!!</p><p></p><p>/skidpryot - på landsflykt någonstans på den polska prärien...hunted by tha bad azzz killah mob thugzzz of SKISTAR!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skidpryot, post: 46301, member: 33785"] Tror du VERKLIGEN att Åre koncernen var SÅ kraftigt skakad...säkert...har lite svårt att svälja ironi, om så är fallet...att de hade ett lavinartat tryck på forums innehavaren...i jesu namn alltså...vilka maffiosos (jibberzzz and kidzzz, maffiosos=thugs)...tänk...tänk om...tänk om dom hittar stackars MIG!!! Nu ligger jag rackarns pyrt till (jibberzzz and kidzzz, rackarns pyrt till=I´am fucked)!!! Tillåt mig dock citera...hrmm...(läs följande med högtidlig stämma)..."inlägg of the year - rest in peace"...tack MarkusO, only a true artist knows the art...tack för att du kan skilja på konst och...ja...andra saker... Det som sedan skrivs MarkusO, är en ren provokation (jibberzzz and kidzzz, provokation=he´s beating the livin´crap out of skidpryot, your idol in life)...och vi vet ju alla, att det är exakt sånt som gör att det spårar ur...ett tips...ta bort, or ELSE!!! /skidpryot - på landsflykt någonstans på den polska prärien...hunted by tha bad azzz killah mob thugzzz of SKISTAR!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kröning av kungen, tack!
Tillbaka
Topp