Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kröning av kungen, tack!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skidpryot" data-source="post: 46316" data-attributes="member: 33785"><p>Jag måste nog säga att du har fullständigt rätt Glisseur...och då skulle man kunna säga att jag har fullständigt fel...</p><p></p><p>...men (såklart...)...till skillnad från våra sk "kända" friåknings legender (ett gäng fjolls), som följer trender och regler, är jag en hjälte som skapar nya regler...och trender...där hör ni kidzzz...det är alltså JAG som skapar trenderna...(vill poängtera att mössvirkning var dock absolut INTE mitt påhitt!!! Att virka är för kärringar, och inte för superskidåkare...basta!!!)</p><p></p><p>Tillbaka till Glisseur...jag är svensk...uttalar ord på ett svenskt sätt...då så...där har vi första språkregeln...jag uttalar således namnet vi talar om så här...hrmm...glissör , utan det skorrande r:et, utan som ett vanligt svenskt r. Om man då säger detta i snabb följd...en ny rimm regel...men...glissör bö...och avslutar det påbörjade ordet bö, inte med r som ovan nämda telizzzåkare hävdar att man bör, utan med g. Det rimmar faktiskt, med lite fantasi. Fantasi är för övrigt ett mycket underskattat ord. </p><p></p><p>Logik är för övrigt ett mycket överskattat ord. Det finns t.ex ingen logik i min superkörnig på berget. Jag använder ord som artist. lekfull, fantasiskapande och hjälteprestation, för att beskriva min egen skidåkning på berget...banbrytande regel krossare och regelskapare...ingen logik alls...som ni märker...</p><p></p><p>Glisseur, dock finns det en fantasifull ologisk regel om förolämpningar...en förolämpning är endast en förolämpning...och ska således ses som "endast en förolämpning"...ålltså väldigt lättsamt och tas på minsta möjliga allvar (eller inget allvar alls...)</p><p></p><p>...men eftersom jag förstår att språkregler är svåra (i synerhet de nya)...ber jag, om du tagit illa vid dig, om din ödmjuka förlåtelse. självklart är min vilja att alla ska trivas och må bra...tom telizzzarna...bara att de åker telizzzar är ju rätt roligt...och skänker oss andra glädjande skratt!</p><p></p><p>Glisseur jag är verkligen ledsen...</p><p></p><p>/skidpryot - fegisen...superhjälten???</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skidpryot, post: 46316, member: 33785"] Jag måste nog säga att du har fullständigt rätt Glisseur...och då skulle man kunna säga att jag har fullständigt fel... ...men (såklart...)...till skillnad från våra sk "kända" friåknings legender (ett gäng fjolls), som följer trender och regler, är jag en hjälte som skapar nya regler...och trender...där hör ni kidzzz...det är alltså JAG som skapar trenderna...(vill poängtera att mössvirkning var dock absolut INTE mitt påhitt!!! Att virka är för kärringar, och inte för superskidåkare...basta!!!) Tillbaka till Glisseur...jag är svensk...uttalar ord på ett svenskt sätt...då så...där har vi första språkregeln...jag uttalar således namnet vi talar om så här...hrmm...glissör , utan det skorrande r:et, utan som ett vanligt svenskt r. Om man då säger detta i snabb följd...en ny rimm regel...men...glissör bö...och avslutar det påbörjade ordet bö, inte med r som ovan nämda telizzzåkare hävdar att man bör, utan med g. Det rimmar faktiskt, med lite fantasi. Fantasi är för övrigt ett mycket underskattat ord. Logik är för övrigt ett mycket överskattat ord. Det finns t.ex ingen logik i min superkörnig på berget. Jag använder ord som artist. lekfull, fantasiskapande och hjälteprestation, för att beskriva min egen skidåkning på berget...banbrytande regel krossare och regelskapare...ingen logik alls...som ni märker... Glisseur, dock finns det en fantasifull ologisk regel om förolämpningar...en förolämpning är endast en förolämpning...och ska således ses som "endast en förolämpning"...ålltså väldigt lättsamt och tas på minsta möjliga allvar (eller inget allvar alls...) ...men eftersom jag förstår att språkregler är svåra (i synerhet de nya)...ber jag, om du tagit illa vid dig, om din ödmjuka förlåtelse. självklart är min vilja att alla ska trivas och må bra...tom telizzzarna...bara att de åker telizzzar är ju rätt roligt...och skänker oss andra glädjande skratt! Glisseur jag är verkligen ledsen... /skidpryot - fegisen...superhjälten??? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kröning av kungen, tack!
Tillbaka
Topp