Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kul med topp20!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="coig" data-source="post: 1717" data-attributes="member: 12090"><p>Håller med om att Topp 20 i foto var en höjdare och man blev grymmt sugen när man såg fotona. Just detta att man själv deltar och tycker på sidan är att freeride antagligen är bäst. Ett levande forum som är intressant och en skidmarknad som alltid är värd att kolla upp. Johan måste vara en riktig hedersknyffel alltså. </p><p></p><p>Mina besök kommer ju givetvis bli färre när jag drar ner till Chamonix för att bumma. Och Freeride har i hög grad bidragit till att jag kommit iväg eftersom man alltid blir motiverad att käka puder när man glider in här. Just ja, ingen som sitter på en lavinsändare de vill bli av med?</p><p></p><p>Oskar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="coig, post: 1717, member: 12090"] Håller med om att Topp 20 i foto var en höjdare och man blev grymmt sugen när man såg fotona. Just detta att man själv deltar och tycker på sidan är att freeride antagligen är bäst. Ett levande forum som är intressant och en skidmarknad som alltid är värd att kolla upp. Johan måste vara en riktig hedersknyffel alltså. Mina besök kommer ju givetvis bli färre när jag drar ner till Chamonix för att bumma. Och Freeride har i hög grad bidragit till att jag kommit iväg eftersom man alltid blir motiverad att käka puder när man glider in här. Just ja, ingen som sitter på en lavinsändare de vill bli av med? Oskar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kul med topp20!
Tillbaka
Topp