Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kul med topp20!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1721" data-attributes="member: 10565"><p>Jo jag hörde att du kritiserade mitt cliff som jag gjorde för två år sedan. Jag sade "Klippan kan lika gärna vara 2 meter". Vet du vad du snackar om? jag var där, jag hoppade, JAG vet hur högt det var. Min kompis ställde upp sin skida som är en head som är två meter lång mot klippan. Då såg man att det skulle gå cirka 3,5 skidor upp till toppen av klippan. Vilket innebär 7meter plus sluttningen efter landningen. Kom ned till Chamonix i vinter och hälsa på så får jag se var du vågar hoppa någonstans. Från baren skulle jag tippa! Nej jag tycker inte om din tråkiga ton och kritik av alla människor som gjort något bra. T.ex Nordin ocj Jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1721, member: 10565"] Jo jag hörde att du kritiserade mitt cliff som jag gjorde för två år sedan. Jag sade "Klippan kan lika gärna vara 2 meter". Vet du vad du snackar om? jag var där, jag hoppade, JAG vet hur högt det var. Min kompis ställde upp sin skida som är en head som är två meter lång mot klippan. Då såg man att det skulle gå cirka 3,5 skidor upp till toppen av klippan. Vilket innebär 7meter plus sluttningen efter landningen. Kom ned till Chamonix i vinter och hälsa på så får jag se var du vågar hoppa någonstans. Från baren skulle jag tippa! Nej jag tycker inte om din tråkiga ton och kritik av alla människor som gjort något bra. T.ex Nordin ocj Jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kul med topp20!
Tillbaka
Topp