Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kul med topp20!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1726" data-attributes="member: 10565"><p>Hörrni killar kan man inte få lite beröm åtminstone. Ni bara spelar tuffa hela tiden. Jag blir faktiskt ledsen nu. För jag tyckte det var jättehögt. När jag var liten vågade jag inte ens hoppa från första trappsteget i trappan och jag var faktiskt jätterädd och mina knän skakade när jag hoppade. Nej jag tycker det är lite tråkig ton här nu på forumet. Förra året var det en glad stämning och folk uppmuntrade varann här på forumet. Men det är väl en massa nya femtonåriga testosteronkillar som har börjat skriva här. Och du "JAG" du har nog inte sett mig i Chamonix förut för jag har bara varit där på sommaren. Men i vinter räknar man ju med 150 skiddagar. Så om ni är riktigt snälla här så ska jag skicka in ett foto nästa år då jag kanske hoppar ett 8 meters cliff till och med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1726, member: 10565"] Hörrni killar kan man inte få lite beröm åtminstone. Ni bara spelar tuffa hela tiden. Jag blir faktiskt ledsen nu. För jag tyckte det var jättehögt. När jag var liten vågade jag inte ens hoppa från första trappsteget i trappan och jag var faktiskt jätterädd och mina knän skakade när jag hoppade. Nej jag tycker det är lite tråkig ton här nu på forumet. Förra året var det en glad stämning och folk uppmuntrade varann här på forumet. Men det är väl en massa nya femtonåriga testosteronkillar som har börjat skriva här. Och du "JAG" du har nog inte sett mig i Chamonix förut för jag har bara varit där på sommaren. Men i vinter räknar man ju med 150 skiddagar. Så om ni är riktigt snälla här så ska jag skicka in ett foto nästa år då jag kanske hoppar ett 8 meters cliff till och med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kul med topp20!
Tillbaka
Topp