Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kul tidsfördriv....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emilia_85" data-source="post: 143883"><p>Jag och min brokiga skara har under liftresan fördrivit våran tid med att dricka ur pluntan & sjunga</p><p></p><p>Klappa takten alla bagarbarn,</p><p>Bullfest, bullfest hela da´n.</p><p>Vetemjöl från livets grottekvarn,</p><p>Bullfest, bullfest hela da´n.</p><p>Vi är alla glada bagarbarn,</p><p>Bullfest, bullfest hela da´n.</p><p>Slå på stort det har vi alltid gjort,</p><p>så det är bullfest, bullfest hela da´n. </p><p>Hej, goddagspiltar vi ska ha det bra.</p><p>Svensken på sofflock gnolar go´och gla´, ja: </p><p></p><p>Klappa takten under vilda stön,</p><p>Bullfest, bullfest hela da´n.</p><p>Knåda degen, det blir wienerbrö´n,</p><p>Bullfest, bullfest hela da´n.</p><p>Lyckans tårta lyser giftigt grön,</p><p>Bullfest, bullfest hela da´n.</p><p>Slå på stort det har vi alltid gjort.</p><p>så det är bullfest, bullfest hela da´n. </p><p></p><p>Sofflocken locka pocka och dra.</p><p>Magra och tjocka, vi ska ha det bra, ja: </p><p></p><p>Klappa takten alla bagarbarn, . . . . </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Den är ball! & så håller man blodcirkulationen uppe, så att inga muskler eller leder stelnar till, jättepraktiskt.</p><p>Sen är det iof för sig lite risky med pluntan, men man tappar spärren & vågar betydligt mer än annars.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emilia_85, post: 143883"] Jag och min brokiga skara har under liftresan fördrivit våran tid med att dricka ur pluntan & sjunga Klappa takten alla bagarbarn, Bullfest, bullfest hela da´n. Vetemjöl från livets grottekvarn, Bullfest, bullfest hela da´n. Vi är alla glada bagarbarn, Bullfest, bullfest hela da´n. Slå på stort det har vi alltid gjort, så det är bullfest, bullfest hela da´n. Hej, goddagspiltar vi ska ha det bra. Svensken på sofflock gnolar go´och gla´, ja: Klappa takten under vilda stön, Bullfest, bullfest hela da´n. Knåda degen, det blir wienerbrö´n, Bullfest, bullfest hela da´n. Lyckans tårta lyser giftigt grön, Bullfest, bullfest hela da´n. Slå på stort det har vi alltid gjort. så det är bullfest, bullfest hela da´n. Sofflocken locka pocka och dra. Magra och tjocka, vi ska ha det bra, ja: Klappa takten alla bagarbarn, . . . . Den är ball! & så håller man blodcirkulationen uppe, så att inga muskler eller leder stelnar till, jättepraktiskt. Sen är det iof för sig lite risky med pluntan, men man tappar spärren & vågar betydligt mer än annars. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kul tidsfördriv....
Tillbaka
Topp