Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kul tidsfördriv....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emilia_85" data-source="post: 143885"><p>Jag har en till lite kul, som jag lärde mig i Österrike förra året. En norsk, men det är ballare att sjunga på norska. Istället för fader abraham, den har man masat på i alla år.</p><p></p><p>"Hej, mit navn er Joe, jeg har en kone fire børn og jeg arbejder på en knappefabrik.</p><p></p><p>En dag kom chefen hen til mig og sagde, du Joe, har du travlt, jeg svarede nej!</p><p></p><p> Så drej då på denne knap med din højre hånd"</p><p></p><p></p><p></p><p>Och så ska man sen göra det med vänster hand osv. Nu finns det en massa tips på tidsfördriv här. Folk lär juh inte sitta sysslolösa i liften längre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emilia_85, post: 143885"] Jag har en till lite kul, som jag lärde mig i Österrike förra året. En norsk, men det är ballare att sjunga på norska. Istället för fader abraham, den har man masat på i alla år. "Hej, mit navn er Joe, jeg har en kone fire børn og jeg arbejder på en knappefabrik. En dag kom chefen hen til mig og sagde, du Joe, har du travlt, jeg svarede nej! Så drej då på denne knap med din højre hånd" Och så ska man sen göra det med vänster hand osv. Nu finns det en massa tips på tidsfördriv här. Folk lär juh inte sitta sysslolösa i liften längre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kul tidsfördriv....
Tillbaka
Topp