Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Kullager?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="albin_johansson" data-source="post: 455698" data-attributes="member: 75454"><p>bonka ut kullagren och kolla, ska nog vara samma sak. annars testar du och spruta 5-56 (en slags olja) du borde ha det hemma annars kostar en burk kanske 25-30 spänn. annars köper du bara nya, men testa 5-56 innan du gör något annat håll hjulet snurrandes hela tiden och spruta bara 5-56 i kullagren</p><p></p><p>detta gjorde jag för att det skulle rulla bättre, men det gjorde det inte. men det ska nog fräta bort stenar eller något tror jag. skulle dock råda dig till att inte använda något annat smörjningsmedel eftersom andra medel kanske har annat användning område.</p><p> </p><p>lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="albin_johansson, post: 455698, member: 75454"] bonka ut kullagren och kolla, ska nog vara samma sak. annars testar du och spruta 5-56 (en slags olja) du borde ha det hemma annars kostar en burk kanske 25-30 spänn. annars köper du bara nya, men testa 5-56 innan du gör något annat håll hjulet snurrandes hela tiden och spruta bara 5-56 i kullagren detta gjorde jag för att det skulle rulla bättre, men det gjorde det inte. men det ska nog fräta bort stenar eller något tror jag. skulle dock råda dig till att inte använda något annat smörjningsmedel eftersom andra medel kanske har annat användning område. lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Kullager?
Tillbaka
Topp