Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kultur för fötterna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ayreon" data-source="post: 9910" data-attributes="member: 15062"><p>Visst känns det härligt när man tar på sig ett par riktigt gamla 70 tals pjäxor. Inte. Jag har övervägt på att köpa ett par lite skönare till vintern. Men förra vintern så använde jag ett par äldre alpina, alltså gamla, hårda och kalla. Två spännen. Ett över vristen och ett snett över fotvecket som spänner nått så vidrigt. Tänk dig att du hänger upp och ner i fötterna med ett par 1 mm wires. Inte så skönt kanske. Men man känner ändå att kulturen sprudlar när man glider fram i snön med känselfria fötter. Det var kallt och pjäxorna var för små men ändå var skidåkningen som bäst. Strange! Kanske var det pudret.</p><p>Men hur som hellst så ska jag svika dessa gamla pisträvar och ersätta de med ett par lite bättre. Jag ger 1500. inte mer.</p><p>Men hur många bra pjäxor finns det för det priset?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ayreon, post: 9910, member: 15062"] Visst känns det härligt när man tar på sig ett par riktigt gamla 70 tals pjäxor. Inte. Jag har övervägt på att köpa ett par lite skönare till vintern. Men förra vintern så använde jag ett par äldre alpina, alltså gamla, hårda och kalla. Två spännen. Ett över vristen och ett snett över fotvecket som spänner nått så vidrigt. Tänk dig att du hänger upp och ner i fötterna med ett par 1 mm wires. Inte så skönt kanske. Men man känner ändå att kulturen sprudlar när man glider fram i snön med känselfria fötter. Det var kallt och pjäxorna var för små men ändå var skidåkningen som bäst. Strange! Kanske var det pudret. Men hur som hellst så ska jag svika dessa gamla pisträvar och ersätta de med ett par lite bättre. Jag ger 1500. inte mer. Men hur många bra pjäxor finns det för det priset? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kultur för fötterna
Tillbaka
Topp