Kumpaner sökes

pepesb

Ny medlem
Kumpaner sökes
Tja, som enda riktigt sugna skidåkaren i vännskapskretsen tänkte jag dra ner till alperna under kommande säsong. Har väl åkt pist 1 vecka/år senaste 15 åren men smakat på lite offpist vilket jag nu är ute efter. Jag är ingen jibber men kan väl lära mig om det är så.

Anpassningsbar till det mesta, ekonomisk och gillar att laga mat. ÄR DÄR FÖR ATT ÅKA SKIDOR men fixar mer än gärna ett jobb vid sidan av så man slipper leva på nudlar o ketchup i ett halvår.
Surfar (inte bara på nätet), fotar och har enklare utrustning för köra lite koola fotosessions. kan erbjuda proppfull laptop och bra ljudanläggning (lyssnar mycket på musik)

Pratar engelska och kan basics i tyska och franska så något ställe där man klarar sig på det är att föredra annars öppen för förslag!

Har inte hunnit planera nånting då jag tänte ta det efter semestern men såg att de va full rulle här så slängde ihop den här korta presentationen.

klart slut

alex.bergstrom@comhem.se eller PMa

Kumpaner sökes
Harr kikat lite boende nu i st. anton och hittat några fina lägenheter, kostar i snitt 18e/natt per person. Har dock inte reserverat något än. Är jag och min polare nu som är säkra så behöver typ 2 till (beroende på boendet) som är säkra

Kumpaner sökes
Låter shysst!
Samma med mig, hela min vänskapskrets jobbar eller pluggar.
nu har jag planerat att köra min första säsong iår, tänkte åka ner i början på December o leta jobb/boende, de verkar som de e bäst att åka ner då?
Jag åker både bräda och skidor, dock mest bräda.. inte lika vass på laggen :p

Jag ska fylla 19 om någon vecka, har precis gått ut gymnasiet. Brukar vara lätt att lära känna, är anpassningbar, talar flytande svenska och engelska.

Jag åker ner för att åka bräda, festa och jobba med något som som ger mig tillräckligt betalt för leverbröd..

Jag e mest sugen på St Anton eftersom att de verkar vara dit mest säsongare åker och de verkar va bra drag med mycket svenskar där.

/Elias, ille4811@hotmail.com

Kumpaner sökes
Jag är också ute efter att vara i alperna i vinter, helst av allt österrike, men kommer att åka ensam de första månaderna, december/januari, en tjejkompis ansluter sedan, men vill inte hamna dit hela Sverige åker på skidsemester; bad gastein och st anton... så om ni siktar elsewhere är jag intresserad :-D pratar både engelska och en del tyska

Kumpaner sökes
Ingen som är taggad på t.ex zell am see i vinter? Jag går i dom tankarna och om någon har boende eller liknande så hojta till.

Senast ändrad:
Kumpaner sökes
låter som intressant alex.

är en skidsugen kille på nitton år. Lutar mest åt frankrike för min del. Jag vill åka så mycket skidor som möjligt
men jobbar gärna för att skaffa lite extra pengar. Vindsurfar och dunkar beats så fort tillfälle ges.
Kan laga mat om det krisar och spontanstädar om det behövs....

Hör av dig om det låter bra !

/ Petter
petter.hallberg@telia.com

Kumpaner sökes
Någon som är sugen på att följa med ner till Verbier? Kolla runt på jobb och boende nu, någon som är på ett gemensamt boende?

/Sara

Kumpaner sökes
precis som "somebody" e jag lite taggad på zell am see.. nån som vill slå sina kloka huvuden ihop?..har inget boende men söker för fulla muggar.

Kumpaner sökes
jag är också ensam på jakt efter sällskap, boende och jobb någonstans i de franska eller schweiziska alperna denna season :) om det finns plats eller behov av hjälp för att klappa ihop saker och ting för en tur så är jag gärna på! :)

Kumpaner sökes
Jag är på! 22 fr sthlm som måste åka massor med snowboard och såklart kalasa i stora lass... Jobba/slava på sidan av hade jag oxå tänkt..

Hör av er om det fortfarande finns plats!
// Joel
joel_b182@hotmail.com

Tillbaka
Topp