Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kungsberget 2/3 3/3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TaTTaren" data-source="post: 285325" data-attributes="member: 34603"><p>Tjena jag tänkte dra upp till kungsberget</p><p>Imorgon eller i övermorgon,</p><p></p><p>tänkte höra om det är någon som är sugen på att hänga på,</p><p>jag har inte takbox men om man fäller ett säte så tror jag att jag har plats för 3 passagerare iaf, med packning, =)</p><p></p><p>vore fett nice,</p><p></p><p>hör av er om ni är intresserade</p><p></p><p>vi utgår från Märsta/sigtuna eller i närheten <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>//Danne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TaTTaren, post: 285325, member: 34603"] Tjena jag tänkte dra upp till kungsberget Imorgon eller i övermorgon, tänkte höra om det är någon som är sugen på att hänga på, jag har inte takbox men om man fäller ett säte så tror jag att jag har plats för 3 passagerare iaf, med packning, =) vore fett nice, hör av er om ni är intresserade vi utgår från Märsta/sigtuna eller i närheten :) //Danne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kungsberget 2/3 3/3
Tillbaka
Topp