Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kungsberget nu i helgen (27-29/2)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Viktor_Persson" data-source="post: 522863" data-attributes="member: 78729"><p>Hej.</p><p></p><p>Hade tänkt att åka till Kungsbergasdet över helgen, fredag 27e till söndag 29e.</p><p></p><p>Söker 1-2 personer att dela boende/bensinpengar med.</p><p></p><p>Åker från Norrköping med bil (Saab 9.5 kombi+takbox) till Kungsberget via</p><p></p><p>a) Katrineholm -> Västerås -> Avesta</p><p>b) Nyköping -> Stockholm -> Uppsala -> Gävle</p><p></p><p>Vilken väg jag åker beror på vem/vilka som vill åka med.</p><p></p><p>Helst är du/ni snowboardåkare i åldern 16-30 och gillar att hänga i parken.</p><p></p><p>Själv är jag 24, åker jag bräda (100% park) och tänkte ställa upp i Dr.Zipe Open som hålls på fredag 13.00-14.30.</p><p></p><p>Hör av er om ni känner er sugna.</p><p></p><p><strong>Prisuppskattning</strong></p><p></p><p>* Liftkort: 3 dagar - 780 SEK</p><p>* Bensin: 30 mil x 2, dvs ca 600 SEK delat på antalet personer beroende på vart man bor (plockas upp)</p><p>* Boende (vandrarhem i Järbo): Två bäddar - 200 SEK/natt/person, Tre bäddar - 167 SEK/natt/person.</p><p>* Mat: Lunch i backen 80 SEK, middag hemma 40 SEK (finns kök i rummet).</p><p></p><p>Ca pris per person 2st, 3 dagar: 1840 SEK.</p><p></p><p>"Varje lägenhet har sitt välutrustade kök/pentry, kylskåp, micro, TV och toalett. I källarvåningen finns dusch och bastu."</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Viktor_Persson, post: 522863, member: 78729"] Hej. Hade tänkt att åka till Kungsbergasdet över helgen, fredag 27e till söndag 29e. Söker 1-2 personer att dela boende/bensinpengar med. Åker från Norrköping med bil (Saab 9.5 kombi+takbox) till Kungsberget via a) Katrineholm -> Västerås -> Avesta b) Nyköping -> Stockholm -> Uppsala -> Gävle Vilken väg jag åker beror på vem/vilka som vill åka med. Helst är du/ni snowboardåkare i åldern 16-30 och gillar att hänga i parken. Själv är jag 24, åker jag bräda (100% park) och tänkte ställa upp i Dr.Zipe Open som hålls på fredag 13.00-14.30. Hör av er om ni känner er sugna. [b]Prisuppskattning[/b] * Liftkort: 3 dagar - 780 SEK * Bensin: 30 mil x 2, dvs ca 600 SEK delat på antalet personer beroende på vart man bor (plockas upp) * Boende (vandrarhem i Järbo): Två bäddar - 200 SEK/natt/person, Tre bäddar - 167 SEK/natt/person. * Mat: Lunch i backen 80 SEK, middag hemma 40 SEK (finns kök i rummet). Ca pris per person 2st, 3 dagar: 1840 SEK. "Varje lägenhet har sitt välutrustade kök/pentry, kylskåp, micro, TV och toalett. I källarvåningen finns dusch och bastu." [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kungsberget nu i helgen (27-29/2)
Tillbaka
Topp