kungsberget!

jibbmaister

Ny medlem
kungsberget!
hej!
är det någon som vet hur det står till i kungsberget?
är det värt att åka dit på lördag (dagsresa), när dom skulle öppna preliminärt?
(det blir premiäråket isånna fall, för jag bor i stockholm =/)

kungsberget!
nej håll dej hemma om du inte vill åka i halva skidskolebacken och resturangbacken (typ 100 m långa)

/erik

kungsberget!
Hej!

Jag är osäker på om Kungsberget överhuvudtaget hinner öppna på lördag med det blidväder som råder. Ring 0290-62210 för att ta reda på hur det ligger till.

kungsberget!
tjena..
jag bor i sandviken som är nära kungsberget. det är ganska lite snö har nu... alt hade smelt bot. till nu på efterniddan , då kanse det snöade 3 eller 4 centermeter. jag tror at det är lite förtidigt en ...
du kan ökså kolla www.kungsberget.se

cheers

Leif

kungsberget!
läste nyss på deras sida,
så här stod det
-->Vi öppnar lördag 13 december, antal öppna nedfarter är mycket begränsat (skidskole- och restaurangbacken). Dessa nedfarter är dock inte öppna upp till toppen. <--
och det ahde dem skrivit idag. ja ska dit och spekka in läget iallfall!

kungsberget!
Det är ju helt sjukt dyrt att åka i Kungsberget...
Jag ska ner och fira jul hos mormor och morfar och eftersom jag helst inte vill vara utan min snowboard en hel vecka tänkte jag åka lite på Kungsberget. döm om min förvåning när jag läser på hemsidan att ett DAGSKORT går på 230 kronor...
ett dagskort i gränsen kostar bara 55 kronor mer och det går antagligen inte ens att försöka jämföra åkningen, speciellt som det tydligen bara var två halva backar öppna i Kungsberget än..
dyrt. säger jag bara.

kungsberget!
Mmm... det är oftast dyrt på berg som kungsberget och romme. Men det är jäkligt smart att göra så eftersom folk åker ju dit ändå, skolor också. De får ju in en jädra massa pengar på det.

kungsberget!
Snälla, tänk lite! Fråga: Varför ska Kungsberget ha mycket lägre priser än fjällanläggningar? Tänk efter...precis, det finns ingen anledning!!!

kungsberget!
haha dyrt i kungsberget dom har nog sveriges billigaste säsongs kort 695 kronor
vad tar dom för det i gränsen ?

Tillbaka
Topp