Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kurser - Laviner, Glaciär, etc?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bouic" data-source="post: 199975" data-attributes="member: 35915"><p>Chrtur,</p><p></p><p>Vad jag föreställer mig är egentligen en guidad vecka där man turar/klättrar/åker/tältar/vistas på glaciärer, i couloirer, bland klippor, etc.</p><p></p><p>Att ta riskabla åk en dag går ju alltid att säkra upp genom att hyra en guide. De brukar vara mer än peppade på att göra lite mer än att bara visa puder.</p><p></p><p>Att styra upp sin egen grupp polare för en mer utförlig resa är ett sånt otroligt logistiskt projekt, därför vore det roligt att hitta en tur som redan är planerad och klar av någon som känner alla lokala hus på vägen där man kan bli bjuden på vin chaud och lite käk. </p><p></p><p>/k</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bouic, post: 199975, member: 35915"] Chrtur, Vad jag föreställer mig är egentligen en guidad vecka där man turar/klättrar/åker/tältar/vistas på glaciärer, i couloirer, bland klippor, etc. Att ta riskabla åk en dag går ju alltid att säkra upp genom att hyra en guide. De brukar vara mer än peppade på att göra lite mer än att bara visa puder. Att styra upp sin egen grupp polare för en mer utförlig resa är ett sånt otroligt logistiskt projekt, därför vore det roligt att hitta en tur som redan är planerad och klar av någon som känner alla lokala hus på vägen där man kan bli bjuden på vin chaud och lite käk. /k [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kurser - Laviner, Glaciär, etc?
Tillbaka
Topp