Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kvalitet på recensioner?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 41978" data-attributes="member: 13863"><p>Det har tidigare diskuterats kvaliteten på de recensioner som kan läsas här på Freeride. Och visst kan man säga att den är blandad...</p><p></p><p>För skojs skull har jag gjort fyra utdrag ur recensioner för skidor och skidorter. Visst säger de mycket! Kanske mer om recensenten än om skidorna/anläggningen.</p><p></p><p>Din uppgift blir att gissa på vilken skida/skidtyp och ort som vederbörande beskriver. (Ni har väl sett programmet på TV!)</p><p></p><p>A.</p><p>Kora fakie med dessa skidor ar ocska en sak for sej! Man kan jamfora dem med en langtradare... Kor switch i puckeln om du vill... Du kommer inte ens lagga marke till pucklarna!</p><p></p><p>B.</p><p>Mycket brudar att spana på i sittliften....</p><p>Det ända jobbiga med *** är att om det är mycket folk så blir det långa köer.</p><p></p><p>C.</p><p>Det är en mycket exlusiv by med bra aftersiker och resturanger.</p><p>Skidåkningen är väldigt bra med mera än 100 backar. När *** har bra väder slår *** allt. Det finns knappt nåt negativt med *** men det är att det är kallt uppåt 30 grader.</p><p></p><p>D.</p><p>En fett skida ska var skidåkare ha! Lite kort tyckte jag att den va för mig! Gjorde även ett lågfartstest o i jämförelse med Head X10 så smiskade den stjärt! Väl ur barnbacken på en transport gjordes det ett baklängestest i jämförelse Ross strato rullade den riktigt mycket hud! Köp en fett skida eller va fyrkantig!!</p><p></p><p>De rätta svaren följer inom kort... :-D /MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 41978, member: 13863"] Det har tidigare diskuterats kvaliteten på de recensioner som kan läsas här på Freeride. Och visst kan man säga att den är blandad... För skojs skull har jag gjort fyra utdrag ur recensioner för skidor och skidorter. Visst säger de mycket! Kanske mer om recensenten än om skidorna/anläggningen. Din uppgift blir att gissa på vilken skida/skidtyp och ort som vederbörande beskriver. (Ni har väl sett programmet på TV!) A. Kora fakie med dessa skidor ar ocska en sak for sej! Man kan jamfora dem med en langtradare... Kor switch i puckeln om du vill... Du kommer inte ens lagga marke till pucklarna! B. Mycket brudar att spana på i sittliften.... Det ända jobbiga med *** är att om det är mycket folk så blir det långa köer. C. Det är en mycket exlusiv by med bra aftersiker och resturanger. Skidåkningen är väldigt bra med mera än 100 backar. När *** har bra väder slår *** allt. Det finns knappt nåt negativt med *** men det är att det är kallt uppåt 30 grader. D. En fett skida ska var skidåkare ha! Lite kort tyckte jag att den va för mig! Gjorde även ett lågfartstest o i jämförelse med Head X10 så smiskade den stjärt! Väl ur barnbacken på en transport gjordes det ett baklängestest i jämförelse Ross strato rullade den riktigt mycket hud! Köp en fett skida eller va fyrkantig!! De rätta svaren följer inom kort... :-D /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kvalitet på recensioner?
Tillbaka
Topp