Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kvalitet på recensioner?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 41989" data-attributes="member: 13863"><p>Bäste JCM.</p><p></p><p>Trevligt att dimman lättat och att du hittat fram till tangentbordet... Visserligen innehåller ovanstående utdrag en och annan skojig stavning kombinerat med en sviktande uttrycksförmåga som min femårige son med lätthet skulle överträffa. Men det stör mig faktiskt inte... Låt var och en yttrycka sig efter sin förmåga!</p><p></p><p>Vad som roar mig (i vissa fall förskräcker) är de iaktagelser som ovanstående recencenter (hur f#¤# stavas detta?) tycks anse som väsentliga och delger världen. </p><p></p><p>Det är en sak att säga att: - Det här är den bästa skida jag någonsin åkt på.</p><p></p><p>Och en annan sak att säga att: - Det här är världens fetaste skidor och allt annat är skit. </p><p></p><p>Den ende som kan uttrycka sig enligt "världens bästa..." med bibehållen respekt är ju du, eftersom vi alla vet att du varit överallt, sett allt, kört allt och alla. </p><p></p><p>That´s all kids! / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 41989, member: 13863"] Bäste JCM. Trevligt att dimman lättat och att du hittat fram till tangentbordet... Visserligen innehåller ovanstående utdrag en och annan skojig stavning kombinerat med en sviktande uttrycksförmåga som min femårige son med lätthet skulle överträffa. Men det stör mig faktiskt inte... Låt var och en yttrycka sig efter sin förmåga! Vad som roar mig (i vissa fall förskräcker) är de iaktagelser som ovanstående recencenter (hur f#¤# stavas detta?) tycks anse som väsentliga och delger världen. Det är en sak att säga att: - Det här är den bästa skida jag någonsin åkt på. Och en annan sak att säga att: - Det här är världens fetaste skidor och allt annat är skit. Den ende som kan uttrycka sig enligt "världens bästa..." med bibehållen respekt är ju du, eftersom vi alla vet att du varit överallt, sett allt, kört allt och alla. That´s all kids! / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kvalitet på recensioner?
Tillbaka
Topp