Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kvaliteten på Tua?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5342" data-attributes="member: 10565"><p>Jag funderar på att köpa ett par Tua Big Easy så här i slutet på säsongen. Jag har dock hört lite varningar angående hållbarheten på Tua:s skidor, är det någon som kan bekräfta eller dementera detta? Åker för närvarande på ett par Black Widow som har några år på nacken men de har hållit för alla mina äventyr. Tänkte också passa på att uppmana till lite mer utförligare recensioner på Freeridesidorna, det är lite "trist" att bara läsa recensioner i stil med "Skidan rockar fett, KÖP" eller har jag fel?</p><p></p><p>/Lasse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5342, member: 10565"] Jag funderar på att köpa ett par Tua Big Easy så här i slutet på säsongen. Jag har dock hört lite varningar angående hållbarheten på Tua:s skidor, är det någon som kan bekräfta eller dementera detta? Åker för närvarande på ett par Black Widow som har några år på nacken men de har hållit för alla mina äventyr. Tänkte också passa på att uppmana till lite mer utförligare recensioner på Freeridesidorna, det är lite "trist" att bara läsa recensioner i stil med "Skidan rockar fett, KÖP" eller har jag fel? /Lasse [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kvaliteten på Tua?
Tillbaka
Topp