Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kvick skida för trams off-pist...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dannedieharder" data-source="post: 292428" data-attributes="member: 14886"><p>Måste hålla med MnO, hela resonemanget känns märkligt.</p><p>Vill man ha en skida för offpist, oavsett före bör man ha lite bredd, dvs minst 85 midja.</p><p></p><p>Men du kanske skulle satsa på tex en Ross Zenith Z9, inte så styv men kort sväng och bredare än en ren pistracer. En Stöckli Laser blir du inte glad på i offpist vare sig den är svensk eller utländsk.</p><p></p><p>Själv gillar jag mina 4frnt EHP 193 i alla fören. Skulle möjligvis kunna kompletteras med en Völkl Explosive som står på Adrenalin i Lule.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dannedieharder, post: 292428, member: 14886"] Måste hålla med MnO, hela resonemanget känns märkligt. Vill man ha en skida för offpist, oavsett före bör man ha lite bredd, dvs minst 85 midja. Men du kanske skulle satsa på tex en Ross Zenith Z9, inte så styv men kort sväng och bredare än en ren pistracer. En Stöckli Laser blir du inte glad på i offpist vare sig den är svensk eller utländsk. Själv gillar jag mina 4frnt EHP 193 i alla fören. Skulle möjligvis kunna kompletteras med en Völkl Explosive som står på Adrenalin i Lule. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kvick skida för trams off-pist...
Tillbaka
Topp