Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Kvinnor/Män och dess magiska kraft.(18+)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perkal" data-source="post: 872252" data-attributes="member: 85390"><p>Har aldrig suttit i din sits och vet inte om jag är rätt man att ge råd, men eftersom ni verkar vara supertighta är det ju riktigt knepigt hade ju varit en annan situation annars... Man har ju hur mycket tips som helst, men dom är säkert helt idiotiska.. Men på något sätt måste du ju "come clean" så att hon kan få reda på vart du står, och om det nu skulle resultera till att ni inte kan träffas på ett tag så tror jag faktist att eran vänskap överlever det ändå.</p><p></p><p> [USER=16507]@MM[/USER] Jag sitter nog ganska stadigt på sadeln igen. Med något glas för mycket i kombination med en riktigt sketen utekväll kan tankarna lätt sväva iväg till äldre och bättre dagar, haha!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perkal, post: 872252, member: 85390"] Har aldrig suttit i din sits och vet inte om jag är rätt man att ge råd, men eftersom ni verkar vara supertighta är det ju riktigt knepigt hade ju varit en annan situation annars... Man har ju hur mycket tips som helst, men dom är säkert helt idiotiska.. Men på något sätt måste du ju "come clean" så att hon kan få reda på vart du står, och om det nu skulle resultera till att ni inte kan träffas på ett tag så tror jag faktist att eran vänskap överlever det ändå. [USER=16507]@MM[/USER] Jag sitter nog ganska stadigt på sadeln igen. Med något glas för mycket i kombination med en riktigt sketen utekväll kan tankarna lätt sväva iväg till äldre och bättre dagar, haha! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Kvinnor/Män och dess magiska kraft.(18+)
Tillbaka
Topp