Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Kvinnor/Män och dess magiska kraft.(18+)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perkal" data-source="post: 873347" data-attributes="member: 85390"><p>Fyfan, var på gymmet idag, två tjejer sitter på spinningcyklar och läser varsin tidning. Dom sitter och bläddrar i någon jävla tidning varav det säkert var någon vältränad tjej i, ful som jag är så står jag i närheten och hör deras jävla diskutioner om det kvinnliga kroppsidealet och om hur osunt det är etc. Kan ju även tillägga att dom säkert äter en pizza för mycket varje vecka, men vem fan gör inte det? Lite extra kilon är ju inte alltid fel, men helt plötsligt från ingenstans börjar dom viska om folk på gymmet om hur osunt det är att vara deffad etc och kastar ur sig en jävla massa skit om tjejerna som var smalare en dom på gymmet.</p><p>En av tjejerna såg faktiskt relativt bra ut. Men när hon beter sig så jävla osäkert, fyfan vad äcklig hon vart i ens ögon.</p><p>Så istället för att vara nöjd över det hon har eller träna lite mer så börjar hon kasta ur sig glåpord om de som var mer vältränade en henne. Fruktansvärt oaktraktivt hos folk att vara så jävla osäkra.</p><p></p><p>Tänkte bara dela med mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perkal, post: 873347, member: 85390"] Fyfan, var på gymmet idag, två tjejer sitter på spinningcyklar och läser varsin tidning. Dom sitter och bläddrar i någon jävla tidning varav det säkert var någon vältränad tjej i, ful som jag är så står jag i närheten och hör deras jävla diskutioner om det kvinnliga kroppsidealet och om hur osunt det är etc. Kan ju även tillägga att dom säkert äter en pizza för mycket varje vecka, men vem fan gör inte det? Lite extra kilon är ju inte alltid fel, men helt plötsligt från ingenstans börjar dom viska om folk på gymmet om hur osunt det är att vara deffad etc och kastar ur sig en jävla massa skit om tjejerna som var smalare en dom på gymmet. En av tjejerna såg faktiskt relativt bra ut. Men när hon beter sig så jävla osäkert, fyfan vad äcklig hon vart i ens ögon. Så istället för att vara nöjd över det hon har eller träna lite mer så börjar hon kasta ur sig glåpord om de som var mer vältränade en henne. Fruktansvärt oaktraktivt hos folk att vara så jävla osäkra. Tänkte bara dela med mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Kvinnor/Män och dess magiska kraft.(18+)
Tillbaka
Topp