Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Kvitfjell/Hafjell
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andreas_klarstrom" data-source="post: 40555" data-attributes="member: 31400"><p>hörredu!</p><p>jag har åkt mycket i kvittfjäll, hafjell,skei osv vid lillehammer men jag åker inte skidor utan bräda. BRÄDA. </p><p>har du nåt emot mig eller?</p><p>liften i kvittfjäll är den segaste jag åkt i, men det var ett tag sen så dom kanske har bytt men annars är det ett ganska bra ställe. </p><p>1996 var jag med i en SNOWBOARD tävling i kvittfjäll. jag var på familjesemester och en dag när jag kom till backen så skulle det vara uppgörelse i den lokala snowboardklubben. vi fick självklart vara med (en vänlig bräd klubb), men vi fick givetvis spö av dom lokala dårarna-(Norrmän). </p><p>ett av dom bästa hoppen jag åkt i, ett brant och stort hopp med lång flygtid. </p><p>Och där stod dom och kollade på..dom som inte hade kommit på hur man tar sig upp från den isiga pisten, upp i himlen.</p><p>Men vi förstod dom, har man tajta dressar och dålig attityd kan man väl aldrig bli tillräckligt intellegent att bygga ett hopp eller åka puder. </p><p></p><p>De hade avund i blick och man såg att dom också ville men de vågade inte, dom fortsatte slita lagg och blev bara bittrare och surare var gång de såg någon ha kul i backen.</p><p></p><p>de "grodhopp" du beskriver är något jag undrar över, du är säkert som de flesta skidåkare(inte alla) som inte kan trycka ifrån i hopp utan dämpar hoppet och flyger knappt något överhuvudtaget, men det vill ni ju inte eftersom det antagligen är motlut i landningen på skuttet ni byggt.</p><p></p><p>Varför kan inte skidåkare bygga hopp?</p><p>svar: för att de är dummare än brädåkare och därför borde hålla käften och tacka oss för denna evolutionerande uppfinning. </p><p>/SNOWBOARDÅKARE</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>(Jag har absolut inget emot skidåkare utan bara dumma skidåkare med dålig attityd och som har något emot mig(brädåkare).)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andreas_klarstrom, post: 40555, member: 31400"] hörredu! jag har åkt mycket i kvittfjäll, hafjell,skei osv vid lillehammer men jag åker inte skidor utan bräda. BRÄDA. har du nåt emot mig eller? liften i kvittfjäll är den segaste jag åkt i, men det var ett tag sen så dom kanske har bytt men annars är det ett ganska bra ställe. 1996 var jag med i en SNOWBOARD tävling i kvittfjäll. jag var på familjesemester och en dag när jag kom till backen så skulle det vara uppgörelse i den lokala snowboardklubben. vi fick självklart vara med (en vänlig bräd klubb), men vi fick givetvis spö av dom lokala dårarna-(Norrmän). ett av dom bästa hoppen jag åkt i, ett brant och stort hopp med lång flygtid. Och där stod dom och kollade på..dom som inte hade kommit på hur man tar sig upp från den isiga pisten, upp i himlen. Men vi förstod dom, har man tajta dressar och dålig attityd kan man väl aldrig bli tillräckligt intellegent att bygga ett hopp eller åka puder. De hade avund i blick och man såg att dom också ville men de vågade inte, dom fortsatte slita lagg och blev bara bittrare och surare var gång de såg någon ha kul i backen. de "grodhopp" du beskriver är något jag undrar över, du är säkert som de flesta skidåkare(inte alla) som inte kan trycka ifrån i hopp utan dämpar hoppet och flyger knappt något överhuvudtaget, men det vill ni ju inte eftersom det antagligen är motlut i landningen på skuttet ni byggt. Varför kan inte skidåkare bygga hopp? svar: för att de är dummare än brädåkare och därför borde hålla käften och tacka oss för denna evolutionerande uppfinning. /SNOWBOARDÅKARE (Jag har absolut inget emot skidåkare utan bara dumma skidåkare med dålig attityd och som har något emot mig(brädåkare).) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Kvitfjell/Hafjell
Tillbaka
Topp