Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
kyla
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="smilla" data-source="post: 13661" data-attributes="member: 15539"><p>hade samma problem med förfrysta tår. kom på sen att pjäxorna antagligen var för små.... kolla det! ett annat problem brukar vara att det kommer in snö vid spännena (beror på pjäxornas kvalitet)</p><p>ett bra tips är då att tejpa silvertejp.. inte så snyggt kanske men väldigt effektivt.</p><p>en sak som jag funderat på att prova är värmesulor, nån som har provat och kan rekommendera dom?</p><p></p><p>måste dela med mig av mina underbara vantar!!</p><p>har nog aldrig fryst om fingrarna (har åkt i -20) </p><p>det e ett par tuvantar av märket skikombi, lite dyra men helt klart värda några extra kronor!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="smilla, post: 13661, member: 15539"] hade samma problem med förfrysta tår. kom på sen att pjäxorna antagligen var för små.... kolla det! ett annat problem brukar vara att det kommer in snö vid spännena (beror på pjäxornas kvalitet) ett bra tips är då att tejpa silvertejp.. inte så snyggt kanske men väldigt effektivt. en sak som jag funderat på att prova är värmesulor, nån som har provat och kan rekommendera dom? måste dela med mig av mina underbara vantar!! har nog aldrig fryst om fingrarna (har åkt i -20) det e ett par tuvantar av märket skikombi, lite dyra men helt klart värda några extra kronor! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
kyla
Tillbaka
Topp