Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
La Clusaz, om ni bara visste!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maradona" data-source="post: 55616" data-attributes="member: 29303"><p>Tja!</p><p></p><p>Jag och tre polare ska till Les Arcs och säsonga(26dec-1maj). Har aldrig varit i LA men av vad jag läst och kollat upp ska det vara riktigt schysst. Nu när Les Arcs och La Plagne är sammanlänkat skapar de ett enormt system(Paradiski) med mycket ytor för bra offpist, piståking ska oxå vara på topp för den som gillar det.</p><p> Hur det är på jobbfronten vågar jag inte uttala mig om då jag förmodligen inte ska jobba...</p><p></p><p>Du fick lite info iaf</p><p></p><p>ha de!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maradona, post: 55616, member: 29303"] Tja! Jag och tre polare ska till Les Arcs och säsonga(26dec-1maj). Har aldrig varit i LA men av vad jag läst och kollat upp ska det vara riktigt schysst. Nu när Les Arcs och La Plagne är sammanlänkat skapar de ett enormt system(Paradiski) med mycket ytor för bra offpist, piståking ska oxå vara på topp för den som gillar det. Hur det är på jobbfronten vågar jag inte uttala mig om då jag förmodligen inte ska jobba... Du fick lite info iaf ha de! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
La Clusaz, om ni bara visste!
Tillbaka
Topp