Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
La Clusaz, om ni bara visste!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Monkeyboy" data-source="post: 55620" data-attributes="member: 29924"><p>Jag har vart ett par omgångar till Les Arcs, det är ett rätt ok ställe. (tillräckligt ok för att jag ska ha återvänt dit iaf.) Förra säsongen var det ju bedrövligt med snö men det var det ju överallt. Men det ska väl sägas att trots att det inte kom någon snö alls på en massa veckor så var piståkningen fortfarande bra, inte mkt sten i pisterna alls så man kan ju alltid hänga där om man har lust. Maila mig om ni vill ha mer info, ni kanske har vart där förut och redan vet allt, vad vet jag...</p><p></p><p>Kanske ska ner ett par veckor i Mars om jag hittar någon att åka med just nu ser det tunt ut med kompisar som vill hänga på =(</p><p></p><p>/D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Monkeyboy, post: 55620, member: 29924"] Jag har vart ett par omgångar till Les Arcs, det är ett rätt ok ställe. (tillräckligt ok för att jag ska ha återvänt dit iaf.) Förra säsongen var det ju bedrövligt med snö men det var det ju överallt. Men det ska väl sägas att trots att det inte kom någon snö alls på en massa veckor så var piståkningen fortfarande bra, inte mkt sten i pisterna alls så man kan ju alltid hänga där om man har lust. Maila mig om ni vill ha mer info, ni kanske har vart där förut och redan vet allt, vad vet jag... Kanske ska ner ett par veckor i Mars om jag hittar någon att åka med just nu ser det tunt ut med kompisar som vill hänga på =( /D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
La Clusaz, om ni bara visste!
Tillbaka
Topp