Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
La Grave till Les Deux Alpes på skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1284871" data-attributes="member: 13861"><p>Jag är inte helt säker på att ni får till det där på en dag om jag ska vara ärlig. Först tar det en skaplig stund att ta sig med buss från Alpe d'Huez till Les 2 Alpes. Sedan ska ni upp +2000 fallhöjdsmeter genom hela 2 Alpes skidsystem, korsa glaciären på toppen, åka ner på La Grave-sidan, ta gondolen + snövesslan + knappliften tillbaka upp till toppen, korsa glaciären igen och åka ner hela vägen till 2 Alpes by och pricka bussen tillbaka till Alpe d'Huez. Det är väldigt många steg som ska klaffa för att ni inte ska bli strandsatta någonstans längs vägen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1284871, member: 13861"] Jag är inte helt säker på att ni får till det där på en dag om jag ska vara ärlig. Först tar det en skaplig stund att ta sig med buss från Alpe d'Huez till Les 2 Alpes. Sedan ska ni upp +2000 fallhöjdsmeter genom hela 2 Alpes skidsystem, korsa glaciären på toppen, åka ner på La Grave-sidan, ta gondolen + snövesslan + knappliften tillbaka upp till toppen, korsa glaciären igen och åka ner hela vägen till 2 Alpes by och pricka bussen tillbaka till Alpe d'Huez. Det är väldigt många steg som ska klaffa för att ni inte ska bli strandsatta någonstans längs vägen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
La Grave till Les Deux Alpes på skidor
Tillbaka
Topp