Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
La Grave Vs Andermatt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mr-Pryce" data-source="post: 86922" data-attributes="member: 44098"><p>Åker för det mesta i egen regi och strular med boende på plats så jag har ingen direkt erfarenhet av någon operatör. </p><p></p><p>När det gäller vädret så är nog lika osäkert var man än är. Jag har varit mycket mer i LG och de har flera olika klimatzoner så om man inte blir helt insnöad, eller vägen stängs finns Alp dHuez, Serre och Montgenevre inom 45 min med bil. Åker du med Pelle Lång kommer han eller hans guider ta dig till den bästa åkningen oavsett väder.</p><p></p><p>Andermatt har jag bara sladdat igenom under ett par soliga dagar i mars. Det är svårt att få grepp om ett berg på kort tid, men jag fick känslan av att det finns mycket bra åkning, men LG är snäppet värre.</p><p></p><p>I senaste Brandt är det tydligen ett reportage om Andermatt, köp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr-Pryce, post: 86922, member: 44098"] Åker för det mesta i egen regi och strular med boende på plats så jag har ingen direkt erfarenhet av någon operatör. När det gäller vädret så är nog lika osäkert var man än är. Jag har varit mycket mer i LG och de har flera olika klimatzoner så om man inte blir helt insnöad, eller vägen stängs finns Alp dHuez, Serre och Montgenevre inom 45 min med bil. Åker du med Pelle Lång kommer han eller hans guider ta dig till den bästa åkningen oavsett väder. Andermatt har jag bara sladdat igenom under ett par soliga dagar i mars. Det är svårt att få grepp om ett berg på kort tid, men jag fick känslan av att det finns mycket bra åkning, men LG är snäppet värre. I senaste Brandt är det tydligen ett reportage om Andermatt, köp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
La Grave Vs Andermatt
Tillbaka
Topp