Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
La Grave?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gubbfan" data-source="post: 60007" data-attributes="member: 13851"><p>Självklart skall man inte hänga upp sej på några traverser men det var ju Gliesseur som tog upp den tråden.</p><p>Med den nya liften som sägs vara klar till vintern blir det ev. en förbättring.</p><p>Oh rent allmänt är det väl inte mer traversande i LG än nån annanstans. </p><p>Det är ju ett problem större för brädåkare än oss skidåkare.</p><p>Vad jag ville få fram med mitt inlägg är att LG är mycket olik en annan normal skidort. Det skall man vara medveten om i sitt val.</p><p>Däremot att man bör vara stark vidhåller jag, för höjden och dom långa åken tar ut sin rätt om man kommer dit oacklimatiserad.</p><p>Men självklart skall man under sin skidkarriär ägna sej åt litet hårigare åkning.</p><p>Och guiderna gör naturligtvis allt för att göra sina gäster nöjda.</p><p>Kör så det ryker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gubbfan, post: 60007, member: 13851"] Självklart skall man inte hänga upp sej på några traverser men det var ju Gliesseur som tog upp den tråden. Med den nya liften som sägs vara klar till vintern blir det ev. en förbättring. Oh rent allmänt är det väl inte mer traversande i LG än nån annanstans. Det är ju ett problem större för brädåkare än oss skidåkare. Vad jag ville få fram med mitt inlägg är att LG är mycket olik en annan normal skidort. Det skall man vara medveten om i sitt val. Däremot att man bör vara stark vidhåller jag, för höjden och dom långa åken tar ut sin rätt om man kommer dit oacklimatiserad. Men självklart skall man under sin skidkarriär ägna sej åt litet hårigare åkning. Och guiderna gör naturligtvis allt för att göra sina gäster nöjda. Kör så det ryker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
La Grave?
Tillbaka
Topp