Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
La Grave..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnnaStrandbacke" data-source="post: 48585" data-attributes="member: 14236"><p>Goddagens kamrater..</p><p></p><p>Efter två säsonger i ifs mkt trevliga St.Anton styrs telisarna mot den franska delen av alperna...och det funderas starkt på La Grave...ett par månader iaf..</p><p>Att byn är liten, berget är hårt och utbudet av saker att göra om snöguden visar sig på otrevligt humör är förhållandevis små är jag väl medveten om...</p><p>MEN skulle vara mkt intressant och höra om någon som varit där i mer än ett par veckor kunde berätta lite om atmosfär o stämning o kanske lite om priser o boende..</p><p></p><p>Skulle bli väldigt tacksam..</p><p></p><p>Anna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnnaStrandbacke, post: 48585, member: 14236"] Goddagens kamrater.. Efter två säsonger i ifs mkt trevliga St.Anton styrs telisarna mot den franska delen av alperna...och det funderas starkt på La Grave...ett par månader iaf.. Att byn är liten, berget är hårt och utbudet av saker att göra om snöguden visar sig på otrevligt humör är förhållandevis små är jag väl medveten om... MEN skulle vara mkt intressant och höra om någon som varit där i mer än ett par veckor kunde berätta lite om atmosfär o stämning o kanske lite om priser o boende.. Skulle bli väldigt tacksam.. Anna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
La Grave..
Tillbaka
Topp