Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Laax...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Clariella" data-source="post: 53258"><p>Har planer på att åka ned till Laax nu under vintern.</p><p>Stället är ju rätt okänt, åtminstone för mej, så jag undrar om nån av er har några tip/synpunkter osv.</p><p>Stämmer det att det inte är särskilt många skandinaver som hittat dit, och att det inte finns så mycket bumare?</p><p>Hurdan är åkningen? Det ser bra ut på pistkartan, men håller det för en eller två månader?</p><p>Hur är bästa och billigaste sättet att ta sej dit?</p><p>Dela alltså med er av era erfarenheter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Clariella, post: 53258"] Har planer på att åka ned till Laax nu under vintern. Stället är ju rätt okänt, åtminstone för mej, så jag undrar om nån av er har några tip/synpunkter osv. Stämmer det att det inte är särskilt många skandinaver som hittat dit, och att det inte finns så mycket bumare? Hurdan är åkningen? Det ser bra ut på pistkartan, men håller det för en eller två månader? Hur är bästa och billigaste sättet att ta sej dit? Dela alltså med er av era erfarenheter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Laax...
Tillbaka
Topp