Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Laax...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Teddo" data-source="post: 53261" data-attributes="member: 32828"><p>Jag svarar på ditt meddelande om min recension här om någon följer tråden...</p><p></p><p>Det är ju en väldigt liten by och just livet utanför backen vet jag inte så mycket om. Är det i Laax du ska bo? Det är ju Flims som är den större byn och jag skulle rekommendera bil om du inte bor i Flims (eller Flims Waldhaus) Det är ju inte så det kryllar av uteställen och barer, men vill man bara jobba och åka (som jag skulle vilja) så är det nog kanon. </p><p>Två månader går väl blixtsnabbt... Åkningen håller alla gånger - jag har ju inte ens varit där tillräckligt länge för att hitta alla guldklimpar, och jag längtar själv tillbaka för att testa på det opistade området som varit stängt då jag varit där. Dock har jag hittat alltid hittat orörd snö.</p><p></p><p>Jag vet faktiskt inte om det finns mycket säsongare. Eftersom jag aldrig varit det själv så tänker jag inte på sånt.</p><p></p><p>Mer insider-tips... Ja - testa Skwal. <a href="http://www.skwal.org" target="_blank">http://www.skwal.org</a> Det finns ett gäng duktiga åkare i Flims och de har en egen shop som sysslar med det. Jag har kört ända sen jag började med det i Flims.</p><p></p><p>Säsongsavslutningen lär nog vara kul. De har som ett crazy-lopp med badkar på skidor och sånt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Teddo, post: 53261, member: 32828"] Jag svarar på ditt meddelande om min recension här om någon följer tråden... Det är ju en väldigt liten by och just livet utanför backen vet jag inte så mycket om. Är det i Laax du ska bo? Det är ju Flims som är den större byn och jag skulle rekommendera bil om du inte bor i Flims (eller Flims Waldhaus) Det är ju inte så det kryllar av uteställen och barer, men vill man bara jobba och åka (som jag skulle vilja) så är det nog kanon. Två månader går väl blixtsnabbt... Åkningen håller alla gånger - jag har ju inte ens varit där tillräckligt länge för att hitta alla guldklimpar, och jag längtar själv tillbaka för att testa på det opistade området som varit stängt då jag varit där. Dock har jag hittat alltid hittat orörd snö. Jag vet faktiskt inte om det finns mycket säsongare. Eftersom jag aldrig varit det själv så tänker jag inte på sånt. Mer insider-tips... Ja - testa Skwal. [URL]http://www.skwal.org[/URL] Det finns ett gäng duktiga åkare i Flims och de har en egen shop som sysslar med det. Jag har kört ända sen jag började med det i Flims. Säsongsavslutningen lär nog vara kul. De har som ett crazy-lopp med badkar på skidor och sånt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Laax...
Tillbaka
Topp