Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
lackera om brädan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krilleee" data-source="post: 194135" data-attributes="member: 50333"><p>jag hoppas det kommer hålla iaf:P det känns ganska bra. har inte kollat hur böjlig osv den är men jag skulle inte tro att det är någon skillnad, man ser inte igenom överhuvudtaget, helt vit. momentet att jag har rännornai min bräda gör ju att det lättare blir bubblor, men de få bubblor som bildades var lätta att fixa till, ett litet stick me kniven sen bara trycka ut dem. plasten var också riktigt överaskande billig, köpte den för typ 70 spänn lr nått(2 meter) på ett byggvarohus här i skåne. men vi kommer väl få se hur bra detta egentligen är när jag provar den. en sak som förvånade mig var hur lång tid det dröjde att fixa dock. drygt en timme och 20 minuter fick jag lägga ner och fick då även ta hjälp av en polare, e gansak svårt att göra själv. </p><p>förlåt om denna är slarvigt skriven men är riktigt trött. </p><p>//krille</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krilleee, post: 194135, member: 50333"] jag hoppas det kommer hålla iaf:P det känns ganska bra. har inte kollat hur böjlig osv den är men jag skulle inte tro att det är någon skillnad, man ser inte igenom överhuvudtaget, helt vit. momentet att jag har rännornai min bräda gör ju att det lättare blir bubblor, men de få bubblor som bildades var lätta att fixa till, ett litet stick me kniven sen bara trycka ut dem. plasten var också riktigt överaskande billig, köpte den för typ 70 spänn lr nått(2 meter) på ett byggvarohus här i skåne. men vi kommer väl få se hur bra detta egentligen är när jag provar den. en sak som förvånade mig var hur lång tid det dröjde att fixa dock. drygt en timme och 20 minuter fick jag lägga ner och fick då även ta hjälp av en polare, e gansak svårt att göra själv. förlåt om denna är slarvigt skriven men är riktigt trött. //krille [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
lackera om brädan
Tillbaka
Topp