Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Ladda Ner!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johan" data-source="post: 47102" data-attributes="member: 11"><p>Kanon bra att ni kommer med idéer! Fortsätt gärna med det. Redan idag kan ni maila in filmer till mig så läggar jag upp dem på Freeride. Självklart vore en sida för det smidigt. </p><p></p><p>Ett problem är att många använder musik i sina filmer utan tillstånd. Så även om man kan automatiskt lägga upp filmer måste det godkännas eller granskas på något sätt. </p><p></p><p>Filmer drar som sagt mycket kräm ur servern, redan idag har vi problem (mycket bra sådana) med att vi har fått så många besökare. På fredag morgon kommer dock en ny och ännu kraftfullare server att installeras som Freeride kommer att ligga på. Men ännu fler filmer skulle nog kräva ännu mer serverkapacitet. Hur är intressant är det för er att betala för en sådan tjänst?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johan, post: 47102, member: 11"] Kanon bra att ni kommer med idéer! Fortsätt gärna med det. Redan idag kan ni maila in filmer till mig så läggar jag upp dem på Freeride. Självklart vore en sida för det smidigt. Ett problem är att många använder musik i sina filmer utan tillstånd. Så även om man kan automatiskt lägga upp filmer måste det godkännas eller granskas på något sätt. Filmer drar som sagt mycket kräm ur servern, redan idag har vi problem (mycket bra sådana) med att vi har fått så många besökare. På fredag morgon kommer dock en ny och ännu kraftfullare server att installeras som Freeride kommer att ligga på. Men ännu fler filmer skulle nog kräva ännu mer serverkapacitet. Hur är intressant är det för er att betala för en sådan tjänst? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Ladda Ner!
Tillbaka
Topp